GH Truck

Antal Besøg

660 besøg på de sidste 24 timer.

Begivenheder

<< Maj 2018 >>
Ma Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Udskriv og scan med din smartphone:

Vestfyn Trækker 2018

Chaufførnyt

Log ind

Brugernavn

Kodeord



Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.

Vi linker til.

Dansk Transport og Logistik
Frie Danske Lastbilvognmænd
ITD
epicent.dk
Norges Lastbilejer forbund
MY Veterantog
Nordsjællands Veterantog
TUR
Dansk elepsi
FullPull
Jyllandsringen
Jibitransport
Vestsjællands Veterantog
UlykkesPatientForeningen
Nettog
Transportjob - nu

Amukurs.dk

Tilfældig Billede

Sidst Set

Sidst Set > Admins
[SA] Admin < 5 min 5 Min
[A] Dan F Joergensen 1 dag
[SA] Skovsgaard 6 dage

Sidst Set > bruger
[M] fjummer 3
[M] Jan 16

Seneste kommentarer

Fra fotoalbummet...


Dtl magasinet

Transportnyhederne

· - Der er stadigt sværere at skaffe kvalificeret arbejdskraft
Martin Danielsen, der er formand for DTL, pegede i sin beretning på DTL’s generalforsamling i Odense lørdag på, at der er behov for at få en stand af egnede chauffører, som vognmændene kan tage af


· Vognmandsformand fremhævede organisering som en stor styrke
Martin Danielsen, der er formand for vognmandsorganisationen DTL, fremhævede styrken i at være organiseret, da han lørdag aflagde sin beretning. Ved at stå sammen er det lykkedes for DTL at opnå en række resultater, der forbedrer forholdene og rammer for at drive vognmandsvirksomhed i Danmark. Resultaterne er blandt andet opnået ved at samarbejde med chaufførernes organisation 3F og med politikere med opfattelser på linie med DTL


· Iveco Daily blev Årets Varebil
Forud for transportmessen Vestfyn Trækker, der åbnede i går, havde juryen bag Årets Varebil lukket sig inde for at afgive deres stemmer på, hvilke varebil, der skulle være Årets Varebil



Mere fra Transportnyhederne ...

Transportmagasinet

Transportmagasinet - Job

Deltag gerne med dine meninger

Vi modtager også gerne indlæg som lægges ud anonymt, men det kræver at dette sendes til redaktionen og det indeholder navn og kontaktoplysninger, så ligger redaktionen indlægget ud hvis vi finder det forsvarligt.

Hjemmesiden bruger cookies


Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til optimering af sidens indhold og statistik.

Væksten i godstrafikken fortsatte i 3. kvartal

SkibI 3. kvartal 2017 fortsatte væksten i godstrafikken på Scandlines Helsingør-Helsingborg, og på trods af et mindre fald i antallet af personbiler medførte den stigende godstrafik en øget kapacitetsudnyttelse på overfartens færger. Ledelsen besluttede derfor at øge kapaciteten ved at udvide færgen Hamlets sejlplan med fem timer per døgn.


•Antallet af afgange udgjorde 12.800 som i 3. kvartal 2016. Præcisionen var uændret høj, og kapacitetsudnyttelsen på bildækket fortsatte med at stige.
•Antallet af overførte lastbiler steg med knap 5% til godt 102.600 (2016: 98.000), ligesom godsmængden voksede tilsvarende til 1.186.000 tons (2016: 1.132.000 tons).
•Scandlines Helsingør-Helsingborg overførte 457.000 personbiler i 3. kvartal 2017 (2016: 473.000) svarende til et fald på godt 3%. Bustrafikken på ruten udgjorde 6.900 overførte enheder i 3. kvartal 2017 (2016: 7.400). Det samlede antal passagerer faldt derfor med ca. 3% til knap 2,54 mio. i 3. kvartal 2017 (2016: 2,5 mio.).
•Anvendelsen af AutoBizz Smart steg med godt 7% i forhold til samme periode sidste år.

”Den fortsatte stigning i godstrafikken er et godt udtryk for, hvilken rolle vores flydende bro spiller for samhandelen i regionen. Det er et bevis på, at vores fragtkunder sætter pris på den præcision og pålidelighed, vi kan tilbyde. Samtidig har den øgede lastbilstrafik kompenseret for den let afdæmpede personbils- og bustrafik, som sommermånederne bød på,” siger Johan Röstin, administrerende direktør i HH Ferries AB.

For at imødekomme efterspørgslen fra både professionelle og private kunder har ledelsen besluttet at øge kapaciteten på ruten ved fra 1. december at udvide Hamlets sejlplan med 5 timer i døgnet. Udvidelsen vil gøre det muligt at overføre yderligere 40.000 lastbiler årligt.

”Ved at levere gode serviceoplevelser og punktlighed til vores mange kunder vil vi fortsætte den positive udvikling af virksomheden. Vi har i oktober fået de sidste myndighedsgodkendelser til Tycho Brahes ladestationer, og færgen sejler derfor allerede nu både i batteri- og hybrid-drift, mens der foretages tilpasninger af ladeprocedurerne. Planen er uændret, at også Aurora indsættes i batteridrift inden årets udgang, så verdens to største batteridrevne færger inden nytår vil sejle på Øresund til glæde for vores kunder og miljøet i hele regionen,” siger Johan Röstin.


Kilde: HH Ferries Group

Del denne nyhed
Offentlig deling: Facebook Google Tweet This
URL:
Facebook Like:


Kommentarer

Der er ikke skrevet kommentarer.

Kommentér

Du skal logge ind for at kommentere.

Vurderinger

Du skal være registreret bruger for at kunne vurdere.

Du skal logge indeller oprette dig som bruger for at kunne stemme.

Teksten er ikke vurderet.
Siden dannet på: 0.61 sekunder
21,884,613 Unikke besøg