GH Truck

Vestfyn Trækker 2018

TUR

Antal Besøg

651 besøg på de sidste 24 timer.

Begivenheder

<< Februar 2018 >>
Ma Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Ingen begivenheder.

Udskriv og scan med din smartphone:

Ferie for alle

Amukurs.dk

Chaufførnyt

Log ind

Brugernavn

Kodeord



Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.

Vi linker til.

Dansk Transport og Logistik
Frie Danske Lastbilvognmænd
ITD
epicent.dk
Norges Lastbilejer forbund
MY Veterantog
Nordsjællands Veterantog
TUR
Dansk elepsi
FullPull
Jyllandsringen
Jibitransport
Vestsjællands Veterantog
UlykkesPatientForeningen
Nettog
Transportjob - nu

Tilfældig Billede

Sidst Set

Sidst Set > Admins
[SA] Skovsgaard 01:59:35
[A] Dan F Joergensen 1 dag
[SA] Admin 2 dage

Sidst Set > bruger
[M] Jan 2
[M] fjummer 3

Seneste kommentarer

Fra fotoalbummet...


Dtl magasinet

Transportnyhederne

· Varme "køler" batterier
På rederiet Scandlines’ Scandlines' hybridfærge »Prinsesse Benedikte« bliver overskudsvarme fra skibet brugt til at køle batterierne. Bag det systemet står det relativt nye firma, COOL4SEA, der er klar til at lave kommercielle løsninger, som udnytter varme til at køle med via et absorptionskøleanlæg


· Lastbilchauffør skiftede vognbane og ramte personbil
Fredag morgen ved halv syvtiden kom en 54-årig mand fra Nykøbing Falster kørende i nordlig retning i sin personbil på motorvejen ved Køge. På venstre hånd kørte en 62-årig lastbilchauffør fra Fjenneslev i sit sættevognstog. Chaufføren i sættevognstoget ville skifte vognbane og ramte derved den 54-åriges bil


· Flådestyring bliver mobil på en ny måde
Renault Trucks flådestyringssoftware, Optifleet, er nu kommet på en app. Optifleet mobilapp’en kan bruges eksternt på mobiltelefoner eller tablets, så flådeejere kan følge deres køretøjer døgnet rundt og reagere på eventuelle uventede begivenheder



Mere fra Transportnyhederne ...

Transportmagasinet

Transportmagasinet - Job

Deltag gerne med dine meninger

Vi modtager også gerne indlæg som lægges ud anonymt, men det kræver at dette sendes til redaktionen og det indeholder navn og kontaktoplysninger, så ligger redaktionen indlægget ud hvis vi finder det forsvarligt.

Hjemmesiden bruger cookies


Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til optimering af sidens indhold og statistik.

Bekymringer over kæmpelastbiler gjort til skamme: Kun få ulykker

NyhedDet er ét år siden, at de såkaldte modulvogntog fik lov til at køre på stort set alle statsveje.

De kæmpestore lastbiler, der er 25 meter lange og 60 tons tunge, fylder en del mere i trafikken end almindelige lastbiler, der er 16,5 meter lange og vejer maksimum 40 tons. Derfor fik det mange til at rynke på næsen, da de første gang rullede ud i trafikken for 10 år siden, hvor de fik lov til at køre på udvalgte strækninger.

- Hvor mange lig vil I acceptere på bordet, før I stopper forsøgene, spurgte den daværende formand for cyklistforbundet dengang.

Læs mere på dette Link

Del denne nyhed
Offentlig deling: Facebook Google Tweet This
URL:
Facebook Like:


Kommentarer

Der er ikke skrevet kommentarer.

Kommentér

Du skal logge ind for at kommentere.

Vurderinger

Du skal være registreret bruger for at kunne vurdere.

Du skal logge indeller oprette dig som bruger for at kunne stemme.

Teksten er ikke vurderet.
Siden dannet på: 0.27 sekunder
20,164,987 Unikke besøg