GH Truck

Besøgende

· Gæster online: 12

· Brugere online: 0

· Antal brugere: 5
· Nyeste bruger: Jan

Antal Besøg

629 besøg på de sidste 24 timer.

Begivenheder

<< Juli 2018 >>
Ma Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          
Udskriv og scan med din smartphone:

Chaufførnyt

Log ind

Brugernavn

Kodeord



Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.

Vi linker til.

Dansk Transport og Logistik
Frie Danske Lastbilvognmænd
ITD
epicent.dk
Norges Lastbilejer forbund
MY Veterantog
Nordsjællands Veterantog
TUR
Dansk elepsi
FullPull
Jyllandsringen
Jibitransport
Vestsjællands Veterantog
UlykkesPatientForeningen
Nettog
Transportjob - nu
Transportmesse 2019

Veterantog

Amukurs.dk

Tilfældig Billede

Sidst Set

Sidst Set > Admins
[SA] Admin 00:55:07
[A] Dan F Joergensen 02:22:41
[SA] Skovsgaard 1 dag

Sidst Set > bruger
[M] fjummer 5
[M] Jan 23

Seneste kommentarer

Fra fotoalbummet...


Dtl magasinet

Transportnyhederne

· Vognmand i Fredericia tog to nedbyggede med sig hjem fra Hedensted
Lastas i Hedensted har leveret to nye nedbyggede fire-akslede Kel-Berg udtrækstrailere til vognmandsforretningen Alfred Nielsen og Sønner A/S i Fredericia


· Kombineret transport var på dagsordenene i EU-Parlamentets transportudvalg
EU-Parlamentets transportudvalg - TRAN - afholdt tirsdag den første afstemning om forslaget om revision af reglerne for kombineret transport i EU. Resultatet af afstemningen tager fat på nogle af de største problemer med det forslag, som interesseorganisationen NLA har været bekymret for - men ikke alle


· Lastbilproducent er i stødet på den kommende transportmesse i Hannover
På transportmessen IAA, der finder sted i Hannover i dagene 20. - 27. september stiller franske Renault Trucks op med sin nye helt elektriske lastbilserie - Z.E. - og andet godt fra modelprogrammet



Mere fra Transportnyhederne ...

Transportmagasinet

Transportmagasinet - Job

Deltag gerne med dine meninger

Vi modtager også gerne indlæg som lægges ud anonymt, men det kræver at dette sendes til redaktionen og det indeholder navn og kontaktoplysninger, så ligger redaktionen indlægget ud hvis vi finder det forsvarligt.

Hjemmesiden bruger cookies


Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til optimering af sidens indhold og statistik.

Volkswagen og NVIDIA integrerer kunstig intelligens i fremtidens biler

AutoVolkswagen I.D. Buzz, der kommer i 2020, vil være udstyret med en fuldautomatiseret og intelligent Co-Pilot, der benytter kunstig intelligens udviklet af NVIDIA.

Volkswagen og NVIDIA har offentliggjort deres vision for, hvordan kunstig intelligens og deep learning vil forme udviklingen af en ny generation af intelligente biler fra Volkswagen. Den første af slagsen kommer i 2020 i form af den eldrevne I.D. Buzz, der er en genfødsel af det ikoniske Rugbrød. Her vil kunstig intelligens præge funktionaliteten omkring førerpladsen og bilens fuldautomatiserede fartpilot.


I.D. Buzz vil blive udstyret med en fuldautomatisk og intelligent fartpilot.


Fokus på den intelligente Co-Pilots evner

Et potentielt spændende resultat af at integrere kunstig intelligens i Volkswagen I.D. Buzz er den intelligente fuldautomatiserede Co-Pilots evner, der vil omfatte både komfort- og assistentsystemer baseret på behandling af data fra sensorer både uden på og inden i bilen. Systemerne kan forbedres og opgraderes via software updates, og det vil være muligt at tilføje flere egenskaber, efterhånden som teknologien indenfor selvkørende biler udvikles. Takket være deep learning, vil fremtidens biler være i stand til at lære at vurdere forskellige trafiksituationer nøjagtig og analysere andre trafikanters opførsel og derudfra foretage den rette handling.

Baseret på NVIDIA DRIVETM IX Intelligent Experience Platform vil en række nye, banebrydende tekniske løsninger baseret på kunstig intelligens være muligt. Det gælder funktioner som ansigtsgenkendelse til at låse bilen op, diverse funktioner i bilen betjent ved gestikulation, en voice control, der forstår naturligt sprog, og et system, der registrerer førerens manglende opmærksomhed på kørslen. Alt dette vil være muligt.

Volkswagens vej til selvkørende biler

I.D. Buzz er medlem af den nye I.D. familie, der bliver startskuddet på en modeloffensiv af en ny generation af elbiler, der fra 2020 og frem gradvist vil introducere fuldautomatiseret og førerløs kørsel. Indtil 2025 er det planen at introducere 20 nye elbiler og blive ledende indenfor e-mobility.

Disse nye modeller er baseret på den nyudviklede MEB-platform, der konsekvent er udviklet med øje for zero-emission, digital mobilitet og udnyttelsen af de pladsfordele, der følger med en elektrisk drivlinje. Brugen af et batteri integreret i gulvet og en kompakt elektrisk drivlinje giver mulighed for en imponerende rummelighed og en indretning, der vil sætte ny standard med hensyn til fleksibilitet. Derudover vil I.D. Buzz benytte tekniske løsninger fra andre medlemmer af I.D.-familien så som head-up-display med Augmented Reality, hvor computergenerede billeder med eksempelvis information fra navigationssystemet projekteres op på frontruden.

Allerede fra starten af vil modeller bygget på MEB-platformen byde på de nyeste og mest avancerede assistentsystemer og er forberedt til det niveau af selvkørende funktionalitet, der er tilgængelig på det givne tidspunkt. MEB-platformens elektriske systemer vil gradvist blive introduceret på MQB-baserede bilmodeller med konventionelle drivlinjer.

Del denne nyhed
Offentlig deling: Facebook Google Tweet This
URL:
Facebook Like:


Kommentarer

Der er ikke skrevet kommentarer.

Kommentér

Du skal logge ind for at kommentere.

Vurderinger

Du skal være registreret bruger for at kunne vurdere.

Du skal logge indeller oprette dig som bruger for at kunne stemme.

Teksten er ikke vurderet.
Siden dannet på: 0.14 sekunder
22,807,829 Unikke besøg