GH Truck

Besøgende

· Gæster online: 10

· Brugere online: 0

· Antal brugere: 5
· Nyeste bruger: Jan

Antal Besøg

630 besøg på de sidste 24 timer.

Begivenheder

<< Juli 2018 >>
Ma Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          
Udskriv og scan med din smartphone:

Chaufførnyt

Log ind

Brugernavn

Kodeord



Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.

Vi linker til.

Dansk Transport og Logistik
Frie Danske Lastbilvognmænd
ITD
epicent.dk
Norges Lastbilejer forbund
MY Veterantog
Nordsjællands Veterantog
TUR
Dansk elepsi
FullPull
Jyllandsringen
Jibitransport
Vestsjællands Veterantog
UlykkesPatientForeningen
Nettog
Transportjob - nu
Transportmesse 2019

Veterantog

Amukurs.dk

Tilfældig Billede

Sidst Set

Sidst Set > Admins
[SA] Admin 00:47:27
[A] Dan F Joergensen 02:15:01
[SA] Skovsgaard 1 dag

Sidst Set > bruger
[M] fjummer 5
[M] Jan 23

Seneste kommentarer

Fra fotoalbummet...


Dtl magasinet

Transportnyhederne

· Vognmand i Fredericia tog to nedbyggede med sig hjem fra Hedensted
Lastas i Hedensted har leveret to nye nedbyggede fire-akslede Kel-Berg udtrækstrailere til vognmandsforretningen Alfred Nielsen og Sønner A/S i Fredericia


· Kombineret transport var på dagsordenene i EU-Parlamentets transportudvalg
EU-Parlamentets transportudvalg - TRAN - afholdt tirsdag den første afstemning om forslaget om revision af reglerne for kombineret transport i EU. Resultatet af afstemningen tager fat på nogle af de største problemer med det forslag, som interesseorganisationen NLA har været bekymret for - men ikke alle


· Lastbilproducent er i stødet på den kommende transportmesse i Hannover
På transportmessen IAA, der finder sted i Hannover i dagene 20. - 27. september stiller franske Renault Trucks op med sin nye helt elektriske lastbilserie - Z.E. - og andet godt fra modelprogrammet



Mere fra Transportnyhederne ...

Transportmagasinet

Transportmagasinet - Job

Deltag gerne med dine meninger

Vi modtager også gerne indlæg som lægges ud anonymt, men det kræver at dette sendes til redaktionen og det indeholder navn og kontaktoplysninger, så ligger redaktionen indlægget ud hvis vi finder det forsvarligt.

Hjemmesiden bruger cookies


Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til optimering af sidens indhold og statistik.

Udvikling på transportområdet bidrager til OK’s rekordresultat

NyhedOK-koncernen har netop offentliggjort årsresultatet for 2017 og kunne præsentere et overskud på 537 mio. kr. før skat. Selskabet har i de seneste år investeret betydeligt i innovation og digitale løsninger på flere forskellige forretningsområder - deriblandt transportområdet.

OK-koncernen har oplevet vækst på de fleste områder i 2017, og det giver et rekordresultat for året. Udviklingen på transportområdet i OK bidrager til det flotte resultat, og OK's markedschef Henrik Dehn sætter nogle ord på, hvad der har gjort sig gældende på området.

"Vi har formået at udvikle innovative løsninger, der følger efterspøgslen på markedet, til vores kunder. Samtidig har vi haft fokus på at udvide vores netværk af Truck Diesel stationer. Og vi oplever et stigende salg til internationale kunder, " siger Henrik Dehn.

Han fortæller, at OK og DKV har indgået et samarbejde, der samler fordelene fra de to kort i ét og samme kort - OK DKV. Kortet er til eksport- og busvognmænd, der tanker meget i udlandet.
"Vi mærker både en stigende international og national efterspørgsel, som vi forsøger at finde gode løsninger til," siger han.

Digitale løsninger i konkurrencepræget marked
I forhold til årsresultatet i sin helhed siger OK's CEO, Jørgen Wisborg, blandt andet om stigningen i markedsandelene:
"Det er opnået gennem hårdt arbejde i hele organisationen og et konstant fokus på at optimere kundeoplevelsen i form af for eksempel innovative abonnementsløsninger og digitale betalingsløsninger."
Det er også kendetegnende for udviklingen på transportområdet.
"I forhold til digitale løsninger på transportområdet har vi blandt andet løsningen med SMS-tankninger, som blev udviklet for en årrække siden, fordi vi kunne se en stigende efterspørgsel blandt vores kunder," siger Henrik Dehn og uddyber:
"SMS-tankning er en løsning, der øger sikkerheden, og den kan bruges hos kunderne efter behov. Nogle kunder bruger den kun i nødstilfælde, hvis chaufførens Truck Diesel kort eksempelvis er beskadiget, og han står og skal tanke, men den kan også bruges som eneste løsning, hvor chaufføren altid tanker via mobilen, når der tankes på en af OK's Truck Diesel-stationer."
"Der er flere muligheder, og det er et spørgsmål om den enkelte kundes behov," understreger Henrik Dehn.
SMS-løsningen bliver netop i disse dage introduceret til udenlandske vognmænd.

Fremgangen fortsætter i 2018
I OK har man i mere end 100 år tilpasset sig og udviklet løsninger i forhold til kundernes behov og efterspørgsel. Det vil man naturligvis også gøre fremover.
For Henrik Dehn er det først og fremmest forbundet med de digitale løsninger. Det skal være nemt at være kunde hos os, og derfor er det altid med kunden for øje, når vi udvikler nye løsninger," siger han.
"Men det handler også om at være synlig de steder, vores kunder er, og lægge vores stationer, så det er nemt for vores kunder at komme til og fra," siger markedschefen.
I 2017 åbnede to nye Truck Diesel stationer, - Sønderborg og Horsens, og der er planlagt åbning af fire-fem stykker i 2018.

Del denne nyhed
Offentlig deling: Facebook Google Tweet This
URL:
Facebook Like:


Kommentarer

Der er ikke skrevet kommentarer.

Kommentér

Du skal logge ind for at kommentere.

Vurderinger

Du skal være registreret bruger for at kunne vurdere.

Du skal logge indeller oprette dig som bruger for at kunne stemme.

Teksten er ikke vurderet.
Siden dannet på: 0.13 sekunder
22,807,688 Unikke besøg