Chaufførnyt

Arbejdstilsynet

Besøgende

· Gæster online: 3

· Brugere online: 0

· Antal brugere: 6
· Nyeste bruger: bankmand77

Antal Besøg

724 besøg på de sidste 24 timer.

Begivenheder

<< September 2018 >>
Ma Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
Udskriv og scan med din smartphone:

GH Truck

Dtl magasinet

NSJV

Log ind

Brugernavn

Kodeord



Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.

Vi linker til.

Dansk Transport og Logistik
Frie Danske Lastbilvognmænd
ITD
epicent.dk
Norges Lastbilejer forbund
MY Veterantog
Nordsjællands Veterantog
TUR
Dansk elepsi
FullPull
Jyllandsringen
Jibitransport
Vestsjællands Veterantog
UlykkesPatientForeningen
Nettog
Transportjob - nu
Transportmesse 2019

Tilfældig Billede

Sidst Set

Sidst Set > Admins
[SA] Admin 02:59:38
[A] Dan F Joergensen 05:22:15
[SA] Skovsgaard 18:32:59

Sidst Set > bruger
[M] fjummer 15
[M] Jan 33

Seneste kommentarer

Fra fotoalbummet...


Transportnyhederne

· ITS-kongressen gav gode bud på digitaliseringspotentialet i transportsektoren
Transportorganisationen ITD deltog som en række andre organisationer med repræsentanter på ITS Verdenskongressen, der i år blev afholdt i København. På kongressen deltog over 4.000 eksperter, virksomheder, organisationer og beslutningstagere for at diskutere og udveksle viden om intelligente transportsystemer


· Trailerproducent investerer 745 millioner kroner i ny fabrik
Tyske Schmitz Cargobull, der blandt andet producerer køletrailere, oplyste på den igangværende transportmesse IAA Nutzfarhrzeuge i Hannover, at den samlet vil investerer 100 millioner euro - cirka 745 millioner kroner - i sin fabrik i Vreden vest for Münster og tæt ved grænsen til Holland


· Danske lastvogne kører mere internationalt gods
Det internationale transportarbejde steg ifølge Danmarks Statistik med 5 procent i andet kvartal 2018 sammenlignet med første kvartal. Da det nationale transportarbejde, som udgør 80 procent af danske lastbilers transportarbejde, samtidig faldt med 3 procent, faldt det samlede transportarbejde (gods gange distance) for danske lastvogne med 2 procent i andet kvartal



Mere fra Transportnyhederne ...

Transportmagasinet

Amukurs.dk

Transportmagasinet - Job

Deltag gerne med dine meninger

Vi modtager også gerne indlæg som lægges ud anonymt, men det kræver at dette sendes til redaktionen og det indeholder navn og kontaktoplysninger, så ligger redaktionen indlægget ud hvis vi finder det forsvarligt.

Hjemmesiden bruger cookies


Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til optimering af sidens indhold og statistik.

POLITIETS PRIOROTERING ER IGEN,- EN SKANDALE !

DebatBeruset chauffør,- kunne ikke få Politiet til at reagere !

Truckføre på en virksomhed,- fandt chaufføren for beruset til,- at man ville læsse bilen !

Det var en Polsk chauffør med et Dansk CPR.nr. !

Man bruget utroligt lang til på,- at komme igennem til en "vagthavende" !


SKANDALEN SIGES AT VÆRE EN ALMINDELIG OPLEVELSE I HVERDAGEN !

Hvad skal man overhovedet have et Politi til for,- når man end ikke ønsker at møde op til en situation,- der KUNNE være livstruende ? Og JA,- en beruset lastbilchauffør må anses for,- at være livstruende. En meget pinlig episode fandt sted i går Mandag d. 9. juli 2018,- i Byen BRANDE,- på virksomheden KMC. En lastbil fra en virksomheden der hedder Andersen & Branicki Transport Logistik Group ankom til KMC i Brande, -for at oplæsse en Skibscontainer. Dette kunne desværre ikke lade sig gøre,- da det chassis han havde efter lastbilen ,- var tomt. Chaufføren havde ganske enkelt GLEMT containeren. chaufføren forlod derfor hurtigt KMC i Brande.

Efter nogle timer,- vendte chaufføren tilbage,- nu med en container,- som han forgæves forsøgte at bakke til rampen. Efter at have smadret sidespejle,- gik en truckføre over til chaufføren,- og konstaterede,- at manden var tydeligt beruset. Dette betød,- at man nægtede at oplæsse containeren,- og valgtre også at kontakte Politiet. Efter en meget lang ventetid,- med flere omstillinger,- fik man kontakt til en "vagthavende". Sagen blev forelagt, -og man afventede derfor ankomsten af en patruljevogn i flere timer,- og så valgte man at tage kontakt,- - endnu en gang.

Da man så for anden gang kontaktede telefonnr. 114,- og endelig fik en person i røret,- fik man et noget nedslående svar,- nemlig : "Kan i ikke bare selv tage nøglerne fra chaufføren" Dette var der så en snarrådig chauffør fra DSV der fik held til at gøre. Efterfølgende blev nøglerne afleveret til virksomheden KMC. På intet tidspunkt under hele dette forløb,- der strakte sig over rigtig mange timer,- var der Politi tilstede på området.


Chaufføren er fra Polen,- med har et Dansk CPR. nr. og er som nævnt ansat hos Andersen & Branicki Transport Logistik Group ! Det er iøvrigt almindeligt kandt i branchen,- HVEM Andersen & Branicki Transport Logistik Group udføre opgaver for i hverdagen !

HVAD SKAL VI OVERHOVEDET MED TLF. 114,- NÅR MAN ALLIGEVEL IKKE REAGERE PÅ HENVENDELSER ?

Del denne nyhed
Offentlig deling: Facebook Google Tweet This
URL:
Facebook Like:


Kommentarer

Der er ikke skrevet kommentarer.

Kommentér

Du skal logge ind for at kommentere.

Vurderinger

Du skal være registreret bruger for at kunne vurdere.

Du skal logge ind for at kunne stemme.

Teksten er ikke vurderet.
Siden dannet på: 0.15 sekunder
23,767,700 Unikke besøg