Chaufførnyt

NSJV

MY VETERANTOG

Log ind

Brugernavn

Kodeord



Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.

Vi linker til.

Dansk Transport og Logistik
Frie Danske Lastbilvognmænd
ITD
epicent.dk
Norges Lastbilejer forbund
MY Veterantog
Nordsjællands Veterantog
TUR
Dansk elepsi
FullPull
Jyllandsringen
Jibitransport
Vestsjællands Veterantog
UlykkesPatientForeningen
Nettog
Transportjob - nu
Transportmesse 2019

Amukurs.dk

Tilfældig Billede

Sidst Set

Sidst Set > Admins
[A] Dan F Joergensen 00:30:02
[SA] Admin 07:30:08
[SA] Skovsgaard 2 uger

Sidst Set > bruger
[M] fjummer 9
[M] Jan 27

Seneste kommentarer

Fra fotoalbummet...


Dtl magasinet

Transportnyhederne

· Motorvejsbro ved genova styrtede sammen
En motorvejsbro ved Genova i Norditalien styrtede tirsdag sammen. Broen, der var opført i 1960'erne, blev renoveret for to år siden


· Broen mellem Danmark og Sverige har forbedret resultatet
Trafikken på Øresundsbron steg i første halvår 2018 med 0,5 procent. Trods fremgangen er Øresundsbron’s andel af trafikken over Øresund faldet fra 82 procent i første halvår sidste år til 81,1 procent i første halvdel af i år. På den økonomiske side har Øresundsbroen i forhold til første halvår sidste år gennem effektivisering og god omkostningsstyring forbedret resultat før renter. Øresundsbro Konsortiets resultat før værdiregulering blev 535 millioner kroner, hvilket er en forbedring på 69 millioner kroner


· Lastbiltrafikken over Øresundsbron er steget med 3,6 procent
I løbet af årets første seks måneder er der dagligt kørt 1.372 lastbiler over broen mellem Amager og Skåne. Det er en stigning på 3,6 procent i forhold til samme periode sidste år, hvor der dagligt kørte 1.325 lastbiler over broen



Mere fra Transportnyhederne ...

Transportmagasinet

Transportmagasinet - Job

Deltag gerne med dine meninger

Vi modtager også gerne indlæg som lægges ud anonymt, men det kræver at dette sendes til redaktionen og det indeholder navn og kontaktoplysninger, så ligger redaktionen indlægget ud hvis vi finder det forsvarligt.

Hjemmesiden bruger cookies


Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til optimering af sidens indhold og statistik.

EN SØRGELIG OG MEGET TRIST UDVIKLING !

DebatHer taler vi naturligvis om udvidelsen mod Øst i 2004 !

En voldsom høj,- og kostbar pris,- Vesteuropa altid vil lide under !

"Øvelsen" skulle forhindre,- at Østeuropa,- "gik til Rusland" !

ALTSÅ,- ren storpolitik,- blottet for al sund fornuft !


SIDEN HAR EU LIDT AF UDBREDT "MUSKELSVIND" !

Som en ukontrolleret "kræftsvulst",- er Østeuropa ved at pine de sidste kræfter,- ud af et rimeligt velfungerende EU. Der SKULLE for enhver pris udvides med Østlandene,- for at sikre sig,- at disse lande IKKE blev indlemmet i den store Russiske bjørn. Havde man ikke indlemmet Østeuropa i EU,- var landene blevet indlemmet i den grusomme "Østblok",- og det ville man forhindre,- - - koste hvad det koste måtte. Og det KOM til at koste,- - -og det fortsætter det med at gøre,- i mange år fremover.

"Lokkemidlet" man brugte,- er lidt svært lige at pege på,- men meget tyder på,- at der har været tale om noget,- man ikke kunne sige nej til,- - -i "Østlandene". Mere og mere tyder på,- at de mange løfter man viftede "Østlandene" om næsen med,- endnu ikke er indfriet,- - - -alle sammen. Derfor virker hverdagen som om,- at det nu er "Østlandene" der sætter dagsordenen i EU. Det er efterhånden særligt Polen,- der fører sig frem,- men de Baltiske lande,- holder sig heller ikke tilbage.

Ved at optage disse "Østlande" i EU,- har man påført et ellers rimeligt velfungerende fællesskab,- et livstruende sygdom,- - - nemlig "muskelsvind". Noget meget vigtigt,- og ret afgørende,- har altid været,- at en EU-lov,- ALTID trumfer en National lov. Siden udvidelse mod øst,- syntes dette ikke længere at have nogen effekt,- hvilket man tydeligst oplever,- ved at tælle alle eksemplerne på "Nationale udgaver",- af den gældende lovgivning.

JA,- selv respekten for afgørelser,- der træffes ved EU-domstolen,- kan man bare ignorere,- uden at dette får nogen konsekvens overhovedet. Desværre gælder dette ikke kun for "Østlandene",- men faktisk for samtlige medlemslande,- - - også lille Danmark. Nu vil jeg så ikke opremse alle de velkendte eksempler her,- og jeg forventer da også,- at langt de fleste er kendt af flertallet. MEN,- man kan jo prøve at finde n ogle tilfældige love og regler frem,- gennemlæse dem,- og sammenligne disse tekster,- med det der rent faktisk forgår overalt i EU i dag. SKULLE jeg lige nævne ét eksempel alligevel,- så må det blive EU-domstolens afgørelse om "45-timers-hvil" i lastbilerne,- som lille Danmark nægter at håndhæve.

"Magthaverne" i EU,- syntes at være tynget af de mange gyldne løfter,- man brugte til at "lokke" Østlandene med i EU,- for at forhindre,- at de gik over til Rusland. Der BLIVER truffet beslutninger,- og udfærdiget love og regler i en strid strøm,- MEN,- der er ingen konsekvenser,-når disse ikke respekteres,- eller ganske enkelt ignoreres. Det er ikke ret meget af det der foregår,- der er Juridisk belæg for,- men til gengæld er der en stribe hensyn at tage,- som viser sig at veje tungest. Der gøres ALT for,- at Østeuropa forbliver en del af EU,-
og IKKE en del af "Østblokken".

Og JA,- Østlandene forbliver i EU,- og bliver plejet og puslet om,- i en sådan grad,- at det naturligvis vil være tåbeligt,- at "skifte side". Det hele "blomstre" i Østlandene,- hvor det tyder på,- at man bare siger " mere vil have mere",- og også FÅR mere. Prisen har været høj,- og det vil den være i mange år,- HVIS der ikke snart sættes en prop i ,- og redder det der trods alt er tilbage i Vesteuropa.

Faktisk er det ikke kun fra Østlandene,- faren lurer. Desværre har Vesteuropæiske virksomheder uden moral,- fundet et "guldæg" her,- som man hensynsløst udnytter på det groveste. Selv Danske virksomheder,- fremstår som nogen af de "slemmeste" på det område. Dette gælder også noget totalt tåbeligt,- hvor man med en stigende arbejdsløshed i EU,- tillader at der importeres arbejdskraft,- fra fjerne lande udenfor EU,- hvilket Danske virksomheder også deltager i .


Der er sådan set ikke noget forkert i,- at Østlandene gør,- hvad de får lov til at gøre ! Derimod er det en skændsel,- at de overhovedet får lov !

Det ville nok være "billigere" for EU,- på lang sigt,- at man sagde STOP nu,- og bare lod "PUTIN få hele lortet" !


VESTEUROPA ER BLEVET SOCIALKONTOR OG SPISEKAMMER,- - - FOR ØSTEUROPA !

Del denne nyhed
Offentlig deling: Facebook Google Tweet This
URL:
Facebook Like:


Kommentarer

Der er ikke skrevet kommentarer.

Kommentér

Du skal logge ind for at kommentere.

Vurderinger

Du skal være registreret bruger for at kunne vurdere.

Du skal logge indeller oprette dig som bruger for at kunne stemme.

Teksten er ikke vurderet.
Siden dannet på: 0.14 sekunder
23,371,200 Unikke besøg