Chaufførnyt

NSJV

MY VETERANTOG

Log ind

Brugernavn

Kodeord



Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.

Vi linker til.

Dansk Transport og Logistik
Frie Danske Lastbilvognmænd
ITD
epicent.dk
Norges Lastbilejer forbund
MY Veterantog
Nordsjællands Veterantog
TUR
Dansk elepsi
FullPull
Jyllandsringen
Jibitransport
Vestsjællands Veterantog
UlykkesPatientForeningen
Nettog
Transportjob - nu
Transportmesse 2019

Amukurs.dk

Tilfældig Billede

Sidst Set

Sidst Set > Admins
[A] Dan F Joergensen 00:30:51
[SA] Admin 07:30:57
[SA] Skovsgaard 2 uger

Sidst Set > bruger
[M] fjummer 9
[M] Jan 27

Seneste kommentarer

Fra fotoalbummet...


Dtl magasinet

Transportnyhederne

· Motorvejsbro ved genova styrtede sammen
En motorvejsbro ved Genova i Norditalien styrtede tirsdag sammen. Broen, der var opført i 1960'erne, blev renoveret for to år siden


· Broen mellem Danmark og Sverige har forbedret resultatet
Trafikken på Øresundsbron steg i første halvår 2018 med 0,5 procent. Trods fremgangen er Øresundsbron’s andel af trafikken over Øresund faldet fra 82 procent i første halvår sidste år til 81,1 procent i første halvdel af i år. På den økonomiske side har Øresundsbroen i forhold til første halvår sidste år gennem effektivisering og god omkostningsstyring forbedret resultat før renter. Øresundsbro Konsortiets resultat før værdiregulering blev 535 millioner kroner, hvilket er en forbedring på 69 millioner kroner


· Lastbiltrafikken over Øresundsbron er steget med 3,6 procent
I løbet af årets første seks måneder er der dagligt kørt 1.372 lastbiler over broen mellem Amager og Skåne. Det er en stigning på 3,6 procent i forhold til samme periode sidste år, hvor der dagligt kørte 1.325 lastbiler over broen



Mere fra Transportnyhederne ...

Transportmagasinet

Transportmagasinet - Job

Deltag gerne med dine meninger

Vi modtager også gerne indlæg som lægges ud anonymt, men det kræver at dette sendes til redaktionen og det indeholder navn og kontaktoplysninger, så ligger redaktionen indlægget ud hvis vi finder det forsvarligt.

Hjemmesiden bruger cookies


Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til optimering af sidens indhold og statistik.

BETYDER "EU" EFTERHÅNDEN,- - - - EUROPAS UNDERGANG ?

DebatDer er ingen der forklarer noget,- - -frivilligt !

Der er ingen der syntes at tage noget alvorligt !

Eller også er man bare ligeglad,- - -eller har opgivet "kampen" !

Hvordan hænger det hele sammen ?


HVAD BRUGES EU-LOVENE EGENTLIG TIL ?

NEJ,- det rabler skam ikke for mig nu,- men det er sandelig meget tæt på. Vi læser i de trykte medier,- på de elektroniske medier,- og vi hører i radio og på TV,-om de FAKTISKE forhold på arbejdsmarkedet,- og herunder også på transportområdet. Det er snart UMULIGT at skaffe udenlandske arbejdskraft,- til flere og flere af virksomhederne i Danmark. NÅ ja,- det er ved at være det samme i de fleste Vesteuropæiske medlemslande.

Så er det at jeg tænker på,- at vi jo ved at bruge det moderne stykke værktøj,- som efterhånden findes i alle hjem,- nemlig INTERNETTET,- faktisk kan finde,- og læse stort set ALLE de love og regler,- der udstedes fra EU. Her er virkelig mange,- og de dækker virkelig mange områder,- MEN desværre bliver langt de fleste IKKE anvendt,- ret mange steder,- - om overhovedet nogen steder. Der er mere profit i,- at anvende alle de love og regler,- der for længst ER blevet afløst af andre og mere tidssvarende udgaver.

Jeg kunne godt tænke mig at vide,- HVEM der sider og beslutter,- at de nugældende love og regler om eksempelvis forskelsbehandling,- IKKE tages i anvendelse ? HVORFOR kan man i Danmark ansætte udenlandsk arbejdskraft,-til arbejde i Danmark,- hos en Dansk arbejdsgiver,- - - UDEN at betale samme løn,- som man SKAL betale en Dansk medarbejder ? Der står jo klart og tydeligt,- i loven om forskelsbehandling,- at man IKKE må gøre forskel,- på grund af Nationalitet.

Flere og flere Danske virksomheder,- indenfor transportområdet,- anvender udenlandske lastbiler,- og udenlandske chauffører,- og ofte fra egne "datterselskaber". Disse disponeres 100% fra "moderselskabet" her i Danmark,- hvilket flere virksomheder HAR erkendt i detaljer på åben TV,- eller i en artikel i et andet medie. HVORFOR bliver der ikke aflønnet efter Dansk overenskomst her ? Faktisk er der to eller tre EU-love der påbyder dette,- og desuden er der en afgørelse fra EU-domstolen d. 15. Marts 2011 der siger præcis det samme.

Når man så ser på,- hvad disse mange udenlandske medarbejdere,- bliver tilbudt af arbejdsforhold,- må man samtidig erkende det faktum,- at INGEN har den mindste respekt for " EU-Borgeres rettigheder i EU" ,- som er et værk på temmelig mage sider,- ALLE kan læse på "nettet". Det er ikke et "problem" Danmark har eneret på at have indenfor landets grænser. Det vidner en tragisk ulykke fra det sydlige Italien om,- hvor både arbejdere og varevogn,- var direkte ulovlige. Sydeuropæiske medlemslande har skam også deres andel af diffuse forhold,- INGEN skrider ind overfor,- - -da der jo " er penge i lortet" !

Dette var så en "tynd" udgave af de faktiske forhold,- og NEJ,- forholdene er reelt meget værre,- og mere udbredt end nogen ønsker at stå ved. MEN,- hvorfor er det sådan,- og hvorfor får det lov til at udvikle sig,- UDEN at nogen vil indse det uundgåelige,- nemlig et totalt kollaps i EU,- -om ganske kort tid. MEN,- så er der lige én ting der IKKE er nævnt før her til sidst,- nemlig det faktum,- at Østeuropa er på vej OPAD,- sådan rent økonomisk,- og efterspørger nu selv egne arbejdere,- der så småt er ved at være for dyre for de Vesteuropæiske slaveejere,- der så må hente slaverne udenfor EU,- - - og FÅR LOV til at gøre det.


HVIS MAN IKKE SPØRGER,- - SÅHH ?

Del denne nyhed
Offentlig deling: Facebook Google Tweet This
URL:
Facebook Like:


Kommentarer

Der er ikke skrevet kommentarer.

Kommentér

Du skal logge ind for at kommentere.

Vurderinger

Du skal være registreret bruger for at kunne vurdere.

Du skal logge indeller oprette dig som bruger for at kunne stemme.

Teksten er ikke vurderet.
Siden dannet på: 0.15 sekunder
23,371,240 Unikke besøg