Chaufførnyt
Navigation
Besøgende
» Gæster online: 5

» Brugere online: 0

» Antal brugere: 3
» Nyeste bruger: Skovsgaard
Dtl magasinet
Chaufførnyt
Fra fotoalbummet...

Ulykke Patientforeningen
Nyeste artikler
GH Truck Training
Log ind
Indtast brugernavn

Kodeord



Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
GH Truck Training
Arbejdstilsynet
Amukurs.dk
Job i Transport
Nordsjaellands Veterantog
Vestsjællands Veterantog
MY Veterantog
Østsjællandske Jernbaneklub
Nettog Hobby
Ny Renault Master – en del af en populær europæisk familie
LastI den nye Renault Master ser vi masser af innovative løsninger, der gør hverdagen nemmere for de krævende brugere. Det er mange års stabile skuldre som Master bygger på, men det virker som om den nye Master formår at forny, hvor det betyder noget men også bevare den solide dna, der har givet modellen det gode ry overalt. Snuden er højere pga. de nye motorer og kabinen er lækker med et højt kvalitetsindtryk. Komforten er på personbilsniveau og generelt føles Master og Trafic anno 2019 robuste og moderne på samme tid.

Under hjelmen finder vi nye motorer med ydelser op til 180 hk, 400 NM og naturligvis som Euro6D TEMP standarder. Nye motorer betyder mere moment, flere km pr. liter og generelt støjsvage og effektiv ydelse – faktisk kan der spares op til 10 % på brændstoffet med de nye motorer. Der er naturligvis moderne ADAS sikkerhedssystemer og full LED lys blandt mange andre teknologiske opdateringer.

En moden Master - Europas mest populære varebil


I den opdaterede Renault Trafic er elementerne stort set de samme. Nye motorer, nyt moderne interiør og mulighed for automatgear – kaldet EDC. Det har været efterspurgt længe og generelt føles Trafic som en frisk pakke fuld af gode løsninger. Ny Trafic rammer også Danmark i sommeren 2019 og det forventes at den bliver mindst lige så populær som den nuværende. Der er stadig 10 forskellige chassisvarianter at vælge imellem.

I 2020 ser vi også en ny Kangoo, men til præsentationen i Technocentre, der er Renaults udviklingscenter, blev også et Kangoo Z.E. Koncept præsenteret. Et koncept der giver et kraftigt fingerpeg om hvor Europas mest solgte mindre varebil er på vej hen. Faktisk blev der i 2018 solgt 152.853 stk. Kangoo og i alt 368.451 stk. af de tre ovennævnte varebiler. Det giver Renault en førerposition for 20 år i træk i et konstant stigende marked. Det forventes da også at øge produktionen af Master og Trafic i kommende år og dermed udbygge positionen. Udover Kangoo Z.E. er det også muligt at købe Master som EV med 57 Kw motor – og allerede i 2020 vil Trafic kunne købes som PHEV model. Det gør at antallet af varebiler på el kommer op på fem hvilket allerede giver en markedsandel på 46,2 %. I alt har Renault varebiler en samlet europæisk markedsandel på 14,6 % og det ser det ud til at positionen bliver udbygget den kommende periode.

Der er ikke skrevet kommentarer.
Kommentér
Du skal logge ind for at kommentere.
Vurderinger
Du skal være registreret bruger for at kunne vurdere.

Du skal logge ind for at kunne stemme.

Teksten er ikke vurderet.