Chaufførnyt
Navigation
Besøgende
» Gæster online: 8

» Brugere online: 0

» Antal brugere: 3
» Nyeste bruger: Skovsgaard
Chaufførnyt
Fra fotoalbummet...

Ulykke Patientforeningen
Nyeste artikler
DTL Magasinet
Log ind
Indtast brugernavn

Kodeord



Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Arbejdstilsynet
Amukurs.dk
Job i Transport
Nordsjaellands Veterantog
Vestsjællands Veterantog
MY Veterantog
Østsjællandske Jernbaneklub
Nettog Hobby
Molslinjen får bod for kunders utilfredshed
NyhedPassagererne til og fra Bornholm har oplevet utilfredshed med visse dele af Molslinjens færgebetjening af øen. Som konsekvens heraf skal selskabet nu betale en bod til ministeriet.

En ny kundetilfredshedsmåling for Molslinjen A/S' færgebetjening af Bornholm for højsæson 2019 betyder, at selskabet skal betale en bod til ministeriet som følge af utilfredse tilkendegivelser om færgen.

- Vi skal have fokus på passagerernes rejseoplevelse. Det er vigtigt, at kunderne er tilfredse med sejladsen på Bornholm, og derfor mener jeg også, at vi skal handle kontant, når vi i den seneste måling kan konstatere, at passagererne er utilfredse med visse dele af færgebetjeningen, siger transportminister Benny Engelbrecht.

Boden vil være på 101.291,10 kroner som følge af passagerernes tilkendegivelse vedrørende det parameter i kundetilfredshedsmålingen, der omhandler "Færgen og adgang til færgen". Kunderne er særligt utilfredse med udvalget af varer i kiosk, cafeteria og restaurant på færgen.

Kundetilfredshedsmålingerne bliver foretaget hvert halve år, hvorfor ministeren løbende vil følge tilfredsheden.

Kundetilfredshed Bornholmslinjen - Højsæson 2019

Kilde: Transport- og Boligministeriet
Der er ikke skrevet kommentarer.
Kommentér
Du skal logge ind for at kommentere.
Vurderinger
Du skal være registreret bruger for at kunne vurdere.

Du skal logge ind for at kunne stemme.

Teksten er ikke vurderet.