Chaufførnyt

Arbejdstilsynet

Udskriv og scan med din smartphone:

Event kalender

GH Truck

Log ind

Brugernavn

Kodeord



Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.

NSJV

MY VETERANTOG

Vi linker til.

Dansk Transport og Logistik
Frie Danske Lastbilvognmænd
ITD
epicent.dk
Norges Lastbilejer forbund
MY Veterantog
Nordsjællands Veterantog
TUR
Dansk elepsi
FullPull
Jyllandsringen
Jibitransport
Vestsjællands Veterantog
UlykkesPatientForeningen
Nettog
Transportjob - nu
Transportmesse 2019

Tilfældig Billede

Amukurs.dk

Fra fotoalbummet...


Dtl magasinet

Transportnyhederne

· Skinnerne til Nordhavn er lagt
De sidste skinner på linien til Nordhavn og Orientkaj i København er lagt. Nordhavnslinien er en afgrening fra Cityringen, som ifølge planerne skal stå klar til at fragte passagerer til og fra Københavns nye bydel i begyndelsen af 2020


· Byggeriet af Sydhavnsmetroen er gået i gang
I sidste uge gik arbejdet med at bygge den nye metrolinje til Sydhavn i København officielt i gang, da det første spadestik blev taget på byggepladsen på Enghave Brygge. Sydhavnsmetroen, der skal åbne i 2024, vil få fem stationer og ventes at få 9 millioner passagerer om året


· Polske gas-busser skal køre i Paris
Først på året leverede den polske busproducent, Solaris, den første for-serie Solaris Urbino 18 CNG-ledbus til busoperatøren Régie autonome des transports Parisiens (RATP) som et led i en kontrakt, som Solaris og RATP indgik i marts 2016. Kontrakten har et totalt budget på omkring 20 millioner euro og omfatter blandt andet leverancer af op til 48 busser - de første 18 gas-busser er nu blevet bestilt



Mere fra Transportnyhederne ...

Transportmagasinet

Transportmagasinet - Job

Midttrafik - Selvbetjening udløser 10 procent rabat ved Flextur

Nyhed10 % rabat på Flextur ved bestilling online eller via Midttrafiks bestillings app. Dagens tilbud kommer fra Midttrafik, der med de 10 % rabat vil øge incitamentet hos kunderne til at bruge selvbetjening, når de bestiller Flextur. Midttrafik vurderer, at selvbetjeningen vil lette bestillingsprocessen for kunderne, fx kan telefonkøen springes over og kørsel bestilles 24 timer i døgnet. Information omkring afhentning kan modtages via sms dagen inden og 10 minutter før afhentning

I perioden januar-marts 2018 har 17 % af kunderne bestilt Flextur gennem selvbetjening hos Midttrafik. En undersøgelse blandt kunderne viser generelt tilfredshed med både telefonisk og digital bestilling.

De ekstra omkostninger til rabatter forventer Midttrafik at spare ved færre telefoniske henvendelser til Flextrafik Servicecenter. Ved at flere kunder benytter selvbetjeningen, opnår Midttrafik større effektivitet, fordi online bestillingerne ikke i samme omfang kræver administration.


Kunder, der rejser med Midttrafiks Flextur, vil fra 1. juni 2018 opnå 10 % rabat, hvis de bruger Midttrafiks online selvbetjening eller Midttrafiks bestillings-app ved bestilling af en Flextur, fremfor at bestille per telefon.



Kilde: Midttrafik

Del denne nyhed
Offentlig deling: Facebook Google Tweet This
URL:
Facebook Like:


Kommentarer

Der er ikke skrevet kommentarer.

Kommentér

Du skal logge ind for at kommentere.

Vurderinger

Du skal være registreret bruger for at kunne vurdere.

Du skal logge ind for at kunne stemme.

Teksten er ikke vurderet.
Siden dannet på: 0.24 sekunder
24,278,203 Unikke besøg