Navigation
Besøgende
» Gæster online: 1

» Brugere online: 0

» Antal brugere: 3
» Nyeste bruger: Skovsgaard
Nyeste artikler
Log ind
Indtast brugernavn

Kodeord



Glemt kodeord?
IVECO gør det nemmere for kunderne at holde kursen
NyhedMed den nye IVECO Daily åbner der sig et helt nyt univers af opkoblede servicetjenester.

Alt bliver derfor meget nemmere og bedre for kunderne.

Frem for alt vil kunderne få færre værkstedsbesøg takket være den smarte løsning med connectivity box. Gennem IVECOs kundecenter kan kunderne maksimere deres oppetid med deres varebil ved at få udført fjerndiagnosticering og udføre softwareopdateringer via clouden uden at skulle forbi et værksted – man behøver blot at standse for at få relevante opdateringer og kan derefter køre videre.

- IVECOs kundecenter kan også kontakte chaufføren direkte, hvis de får indikationer på, at bilen er ved at blive ramt af en fejl", siger Niels Kristensen, customer service manager for Iveco North Europe & Baltics.

Dette sparer både tid og penge for IVECOs kunder, som ofte vil kunne slippe for unødvendige værkstedsbesøg.

Men det betyder også, at kunderne skal følge med den tekniske udvikling for at kunne drage fordel af alle nye smarte løsninger som fx en connectivity box.

Derudover tilbyder IVECO en bred vifte af skræddersyede servicepakker, der er designet til at holde kundernes biler på vejene med så få stop i service- og reparationsøjemed som muligt.

- Med løbende service og vedligeholdelse kan du køre endnu længere tid i din varebil. Jo bedre man passer på sin bil, desto længere holder den. Så kan kunden være sikker på at have en bil i topform med en garanti, der dækker de fleste komponenter, herunder motor, gearkasse, aksler og brændstofindsprøjtning. Kunden kan også vælge den største pakke, der omfatter ret til vejhjælp døgnet rundt, så man altid kan få hjælp, hvis uheldet er ude, siger Niels Kristensen.

- Vi bekymrer os om vores kunder og ønsker et langt og varigt kundeforhold. Derfor får alle kunder, der har overset eller måske ikke har tænkt over det, mulighed for at tegne en serviceaftale i op til et år efter købet af deres nye varebil, siger Niels Kristensen.

Desuden er det også særdeles billigt at passe på sin varebil med det lille tilvalg. Det er muligt at få en serviceaftale hos IVECO fra kun 95 kr om måneden. Og derefter er det muligt at lave tilvalg til aftalen op til den største pakke.

Alle IVECO Daily har tre års drivlinjegaranti (op til 200.000 km), og lige nu kan kunderne få en S-LIFE-serviceaftale, der omfatter alle vedligeholdelsesopgaver på din bil i henhold til servicebogen, for under 100 SEK. Den mest omfattende aftale er 3XL-LIFE, som omfatter al service.

Alle IVECO-ejere kan altid underskrive en service- og reparationsaftale i løbet af de første tolv måneder efter købet af deres bil.

Den nye Daily er også udstyret med IVECO Driver Pal, der er en banebrydende digital assistent, som føreren styrer ved hjælp af stemmen. Bilen er fuldt integreret med Alexa-teknologi, og chaufførerne kan derfor tage deres digitale liv med ind i bilen og ved hjælp af stemmebetjening kommunikere med bilen og med andre chauffører samt få adgang til IVECOs opkoblede tjenester.

Ud over Alexas standardfunktioner tilbyder IVECO Driver Pal de eksklusive MYIVECO-funktioner, der er udviklet sammen med Amazon Web Services, der gør det muligt for føreren at kontrollere bilens tilstand, konfigurere og styre navigationssystemet, rekvirere hjælp om nødvendigt og bede om køretips for at spare brændstof og rejse sikkert.

Kilde.: IVECO
Der er ikke skrevet kommentarer.
Kommentér
Du skal logge ind for at kommentere.
Vurderinger
Vurdering er kun tilgængelig for registrerede brugere.
Vær så venlig at Log ind for at stemme.

Teksten er ikke vurderet.